i am not weird. i am limited edition.

"Miscarea cartofului" din Grecia

...e cea mai buna miscare de felul asta pe care am vazut'o in ultima vreme si e o raza de speranta pentru un viitor in care felul in care tratam alimentele si modul lor de a ajunge de la producatori pe masa noastra se va schimba radical in bine.

"Cum funcţionează schema: o primărie anunţă o vânzare, localnicii se înscriu şi precizează ce vor să cumpere, după care primăria îi comunică unui profesor de marketing agricol de la Universitatea din Thessaloniki, Christos Kamenides, care, împreună cu studenţii săi, îi contactează pe fermierii locali pentru a vedea cine poate acoperi cererea. Aceştia din urmă se prezintă cu produsele cerute într-un loc şi la o oră prestabilite, se întâlnesc cu consumatorii, iar tranzacţia se face direct. În cadrul unei asemenea vânzari organizate luna trecută, 534 de familii au comandat 24 de tone de cartofi, cantitate care a fost vândută în patru zile."

articol complet pe Think Outside the Box - "Miscarea cartofului" din Grecia. tin sa precizez ca situl totb.ro imi place in mod deosebit cu toate ca nu cumpar niciodata (si nici n-am de gand sa incep) brandul din spatele proiectului.

Niciun comentariu: