i am not weird. i am limited edition.

mucenici moldovenesti









mi-am dat seama ca-mi place sa pastrez traditiile. ma simt bine facand asta, imi da un sentiment de pace si siguranta....un exercitiu de impamantare sa-i spunem! odata cu asta, cel mai mult imi place sa probez variantele si ideile mele cand vine vorba de retelele clasice de sarbatori.
astia sunt my take on mucenici moldovenesti. reteta care mi s-a parut cea mai interesanta am gasit'o aici, insa am inlocuit o gramada de ingrediente, excluzand din start margarina. ca sa iasa schema moale si pufoasa am folosit drojdie proaspata bio, lapte de cocos si ulei de germeni de porumb; asta pe langa clasicele coji de portocala (BIO!, neaparat!), lamaie, zahar brun, faina se secara si integrala, miere, nuca and other stuff care se mai pun usually la cozonaci. btw, de dragul traditiei - mie personal se pare aiurea sa faci mucenici cu oua, lapte si unt in postul mare al Pastelui.
o iesit buni buni rau de tot, bineiteles : ) o parte au bucurat un birou de fete, o parte au ajuns la Paris (haha, da!) si o parte s-a consumat pentru nevoie personale :D

Niciun comentariu: