i am not weird. i am limited edition.

Ziua Mondiala a Apei

cea mai buna metoda de a celebra aceasta zi speciala e din categoria "information is power" - informare corecta si ampla asupra subiectului. alegerile pe care le vom face dupa vor fi cu siguranta diferite. de baza pentru orice inceput sunt aceste doua documentare. urmeaza apoi, sau la un moment dat pentru unii...siturile cu filtre de apa, recipientele cu magneti sau bile de argint inauntru si altele asemenea.
ce folosesc eu pentru a bea zilnic apa filtrata si cat de cat structurata? un filtru dinasta (pe care insa nu il recomand chiar cu caldura)sau apa la bidon cat mai mare (Bucovina 5l, Devin 10l) pe care o pastrez in carafa de sticla cu fruze de busuioc inauntru si un strop de aghiazma. dar da, visez intens si umed la un filtru cat mai bun de pus la robinet pe care deocamdata nu ni-l putem permite.


(integral cu subtitrare in romana, l-a vazut si tata care a ramas impresionat!)


(l-am descarcat de pe torenti)

Un comentariu:

Ady spunea...

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere
35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ameteli .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com