i am not weird. i am limited edition.

Homemade vegan ravioli

din categoria "farfuria mea pentru masterchef" :))) va prezint ravioli vegan cu spanac si leurda. mi se facuse dor sa ma chinui cu niste paste de casa si pentru ca n-am avut chef sa cumpara oua sau branza, am sfarsit dupa cateva zile de gandire prin a compila o reteta castigatoare (dupa cum au spus degustatorii) fara urma de proteina animala. 


Aluat
- faina integrala de grau spelta
- faina de quinoa (ideea de aici sweet potato ravioli)
- ulei de masline
- apa
- condimente si ceva frunze de busuioc


Umplutura
- pasta de nuci si migdale (adica ce-mi ramane dupa ce mulg laptele in fiecare dimineata. in mod normal o usuc si o folosesc rasnita ca faina de migdale pentru briose, de data asta am lasat'o la frigider o zi si a prins aroma de branza - asta pentru ca migdalele contin in mod natural probiotic si fermenteaza foarte usor)
- spanac si leurda (oparite 30 secunde, scurse si tocate grob)
- ulei de masline, 2 catei de usturoi, ceva condimente, sare/piper
- fulgi de drojdie inactiva


Pentru cine vrea sa faca, presupunand ca stie deja pasii...metoda de preparare e standard. Daca nu stii inseamna ca e cazul sa citesti cateva tutoriale pe net (e plin, nu mai generez si eu content aiurea). Pentru ca n-am vrut sa ingrop finetea umpluturii in cine stie ce sos, am servit ravioli cat mai simplu - stropit cu ulei de masline dinala bunnnn care nu mai are nevoie de nimic altceva, cu frunze de busuioc si fasii de rosii uscate. Dupa ce am gustat mi-am zis...da frate, asta e! I kick ass!

Niciun comentariu: