i am not weird. i am limited edition.

My precious


din categoria "from Sicily with Love" va prezint unul din ingredientele de baza din bucataria mea - ulei de masline extravirgin presat la rece. este facut in casa, mai precis de o bunica din Sicilia. Grazie Mimi, Anto & Fabiooooo!!!
am primit 40 de litri din care dau cu masura, cadou nepretuit, doar in casele unde stiu ca va fi apeciat si iubit la adevarata lui valoare. sticlele astea sunt pentru doua doamne speciale de la Iasi :)
stiu ca nu e bine sa-l pastrezi in sticla transparenta (indicate sunt sticlele verzi, inchise la culoarea) dar atat am gasit deocamdata la piata ca sa-l pot muta rapid din bidoane. condimentele - boabe de piper, frunze de dafin, salvie si oregano - sunt my special touch.

*intr-un viitor cat mai apropiat sper my dream shall come true si vom putea oferi asa ceva spre vanzare :D

Niciun comentariu: