i am not weird. i am limited edition.

pranz in 15 minute

cu tot cu spalat vasele :) cum imi place mie sa-i spun. combinatia divina intre brocoli si paste am nascocit'o intr'o zi cand ma gandeam cum naiba sa fac sa introduc in meniu chestia aia verde creata despre care am citit numa de bine. si pe care personal in supa crema o detest!


Paste integrale cu brocoli
- o capatana de brocoli desfacut in buchetele si oparit in apa clocotita cat numeri pana la 20 :)
-  paste (aici spirale integrale din grau spelta).
- sos din cateva rosii uscate in ulei, usturoi dupa cum iti place, ceva condimente, sare/piper, zeama de lamaie, o rosie proaspata si ulei de masline - la blender cat se omogenizeaza toate cele (nu tre sa le faci terci, ideea e sa se desfaca toate aromele). doar azi si doar pentru ca s-a intamplat sa am prin casa am pus capere si busuioc.


uhm, le amesteci pe toate si mananci si te bucuri. si cam atat :)
hint 1 - daca vrei, poti sa lungesti sosul cu putina apa in care au fiert pastele. ca idee, asta e cea mai buna zeama de lungit (aka fluidizat) orice sos mai consistent pentru paste (mai ales tot ce intra in categoria pesto).
hint2  - ai grija la cantitatea de paste, ideal ar fi sa mananci cam la fel de mult brocoli cate paste, nu e sos de trufe ci un pranz din care tre sa iesi cat mai castigat la capitolul nutrienti si clorofila :)
Happy go lunchin'!

Niciun comentariu: