i am not weird. i am limited edition.

Strawberry panna cotta (vegan & almost raw)

traiasca Instagramu! : ))) acum nu mai trebuie sa ma chinui cu pozele, o sa iasa frumoase by default, haha. reteta este la a 3-a incercare si inca nu si'a atins pefectiunea, motiv pentru care nu pot sa precizez exact cantitatile. pentru cine se pricepe totusi la combinatii raw vegane, ingredientele sunt:
- capsuni congelate (ultima transa din sezonul trecut)
- lapte de nuci si susan (asta aveam azi prin casa, ieri am incercat cu lapte de cocos si mi s-a parut mai smooth tasting)
- extract de stevia (indulcitor noncaloric, 8 lei sticluta de 50/ml la Ki-Life) 
- un praf de vanilie burbon (Rapunzel, aprox 22 lei borcanelu de 15g; e bio si tine suficient cat sa-si merite banii)
- fulgi de agar-agar (gelatina naturala, a inceput sa se gaseacsa prin toate magazinele naturiste) 
Mixologie: ieri am incalzit doar gelatina in apa pe foc si am amestecat dupa cu toate cele, dar nu prea s-a legat; probabil pentru ca am pus prea putina (indicatiile de pe eticheta mea de agar-agar sunt cam aiurea, n'a functionat). azi, pentru ca am uitat capsunile pe masa la decongelat le-am pus pe foc foarte mic cu siropul pe cae l-au lasat si cred cu putin mai multa gelatina de cat ar fi trebuit. pe foc a stat 2 minute cat s-au dizolvat fulgii de agar dupa care am lasat sa se racoreasca si am completat cu lapte, vanilie si dulce. 
nu-i nimic, mai incercam :D sezonul capsunilor abia a inceput! 
Pe principiul agar-agar + lapte vegetal = LOVE puteti incerca aceasta minune: crema de zaha ars raw/vegan

Niciun comentariu: