i am not weird. i am limited edition.

bob sau fava beans?

pentru intrebarea din titlu raspunsul este fava, clar! romanii au bob dar stiu sa faca prea putine cu aceasta planta minunata.
m-am enervat din nou pe bucataria romaneasca. vorba vine enervat, un alt motiv care'mi intareste convingerea ca in afara de calit ceapa in ulei stam tare prost la capitolul 'retete usoare de vara/primavara'. ma rog...nicely put asta.
s-a facut fasolea bob la tata in gradina, excelent motiv sa incerc retete noi mi-am zis...anul trecut am primit un pachet gata congelat de la tata celalalt din gradina si l-am folosit mainly in ciorbe. bun, si ma pun pe cautat 'retete bob' pe google...cautati si voi ca sa vedeti cam cate tipuri de fasole prajita poa sa existe la noi. bine..si una gourmet cu ceva morcov si pui. in rest..nik, ceapa calita, bob fiert si rascopt. partea buna e ca invat cum se cheama in engleza - fava beans - si dau un search pe tastespotting.com asa de curiozitate. acuma imi pare rau ca am doar o punguta...as face cate o reteta diferita in fiecare zi. deocamdata incep cu piureul de bob si mazare, iar maine niste bruschete de bob cu branza sarata.

Niciun comentariu: