i am not weird. i am limited edition.

Tortul lui Octavian

you shure don't get an ass like this eating a cake like that!

 this little monster e o compilatie de 3 creme si 2 blaturi si e categoric pe lista de guilty pleasures! m-am cam dat in stamba ce'i drept, dar a fost distractiv, mai ales ca nimic nu-i mai placut pentru mine decat sa pregatesc bunatati pentru oameni dragi. am lucrat metodic, clean, cut & scientific. i-as da un nume ca prea bun a iesit, dar deocamdata nu-mi vine decat kick ass cake in minte :)) cred ca e de la slip!
  Tort:
- blaturi din pandispan clasic dar facut cu seminte de in si faina de secara. cel negru ae in plus pudra de roscove si fulgi de ovaz.
 - crema alba din branza Quark cu frisca si ananas tocat
 - mousse de ciocolata cu Cointreau si un fir de pudra chilli la mijloc
- caramel sarat cu zahar brun, unt de cacao si vanilie
- glazura simpla de ciocolata neaga
- dragoste

Cu mare drag, dar contra cost :) pregatesc oricand inca unul pentru doritorii de lucruri dulci homemade & handmade.
Acum ma gandesc totusi sa recomand variantele lui simplificate - blatul alb + crema caramel, blatul negru + crema de ananas, sau orice alte combinatii intre dansele. Daca e pe comanda, se face dupa pofta inimii.

Niciun comentariu: