i am not weird. i am limited edition.

cea mai frumoasa revista online in limba romana

vorbim bineinteles despre o revista de cooking cu poze fabuloase si, surprinzator, cateva retete raw. asta ca sa impace si curcannul si veganul. pozele sunt fa-bu-loa-se (am mai zis), retetele simple cu ingrediente dintre cele mai sanatoase iar fonturile :D superbe! nu mai zic de cuvinte :)


Un comentariu:

Octav spunea...

Like e prea putin in cazul meu, ar fi trebuit sa scriu eu acest post mai demult dar nu mi-ar fi iesit la fel niciodata. In afara ca tot ce a pus Miha de-a valma in putinele pauze pe care i le lasa bebe e mai mult decat adevarat pot sa completez pentru tatici: nu lasati nasterea pe baza bunicilor/soacrelor si altor matusi, puneti mana si citit tot ce puteti, nu semnati de cezariana ca sa fie usor la servici... O sa faceti santuri pe holurile spitalului in loc sa va tineti femeia de mana sau pruncul in brate cand vine pe lume. Multumeac Mihachu, esti cea mai tare