i am not weird. i am limited edition.

Mic dejun si pranz

Batoane de granola
Hrisca germinata + seminte de floarea soarelui germinate + semine de canepa + fulgi de ovaz + fulgi de cocos + vanilie + piure de curmale + pudra de roscove + unt de cacao. Uhm, procedura este extrem de complicata...se amesteca toate cu mana, se fomeaza batoane sau cum vrei si se  usuca pe calorifer sau la deshidrato. Atat. Se iau pachetel pe partie sau mic dejun cu lapte vegetal.


Conopida cu sos de hrean
Imi place mancarea asta de mor...e atat de vie si colorata! Avem asa:
- Conopida fiarta la abur, sau oparita cat mai putin. (poate fi inlocuita brocoli, sau orice alte legume care merg bine la abur). Conopida imi place cel mai mult pentru ca e fina la gust si pentru combinatia vesela de culori;
- Sos: hrean razuit + sfecla rosie taiata cuburi (as much as u like, eu pun una mica) + cartof fiert + zeama de lamaie + ulei de masline + putina zeama de la fiert/apa + sare/piper/condimente. Unora s-ar putea sa nu le placa textura catofului fiert la blender, dar tocmai asta da consistenta de smantana like a sosului.

Niciun comentariu: