i am not weird. i am limited edition.

Unt de corp perfect pentru burtica


in spiritul ideii: nu pune pe piele nimic din ce nu ai pune si pe limba, iata cat e de simplu sa-ti prepari un rasfat pentru burtica!
Nu cred ca mai e nevoie de nici o completare la ingrediente...poza spune totul. E ATAT de simplu! Totul se incalzeste direct in borcan la bain-marie.  Ar mai merge si cate un ulei de vitamina E si vitamina A penru imbogatire.
Borcanelul asta l-am pregatit pentru o veche prietena cu inceput de burtica si l-am aromat cu cateva picaturi de ulei esential de lavanda si o coaja de portocala.

2 comentarii:

anamaria spunea...

fain, pe langa asta al meu mai contine ulei de susan si ulei de masline

Alina David spunea...

Buna Mihaela, oare ma poti ajuta si cu cantitati? Sunt cele scrise pe ambalaje? Si mai ales cum se prepara...inca nu creste burticuta dar cresc sanii de numa si de la prima sarcina am ramas cu cateva vergeturi pe sani:) Multumesc